Jeśli jesteś studentem pierwszego roku studiującym marketing, będziesz chciał zdobyć egzemplarz Elliott’s Marketing, Fifth Edition. Ten tekst oferuje idealną równowagę teorii marketingu, strategii i praktyki. Otrzymasz rzeczywiste przykłady i spostrzeżenia wraz z jasnymi wyjaśnieniami i diagramami objaśniającymi. Książka zawiera treści napisane przez ekspertów ze środowiska akademickiego i pola. Autorzy kładą nacisk na kontekst i czytelność, a także poświęcili czas na uwzględnienie współczesnych realiów marketingowych w każdym rozdziale.
Xiang Qing Deng Qing Zai
Xiang Qing DengQingZai to chiński podręcznik, który skupia się na marketingu w Chinach. Książka zawiera studia przypadków chińskich firm w Chinach, które pokazują, jak zwiększyć sprzedaż. Jest to doskonały zasób dla menedżerów marketingu, którzy chcą poprawić swoje działania biznesowe. Jest tłumaczony na język mandaryński przez Pu Songling i Wu Cheng’en. Zawiera również studia przypadków firm zagranicznych w Chinach.
Tekst zawiera kompleksowe omówienie tematu, w tym marketingu i brandingu. Książka zawiera rozdział poświęcony zachowaniom konsumentów, w tym znaczeniu obsługi klienta. Omówiono w niej również sposoby przyciągania i utrzymywania klientów. Ten przewodnik jest doskonałym źródłem informacji dla osób poszukujących dogłębnego zrozumienia strategii marketingowych. Jest to obowiązkowa pozycja dla marketerów, w tym przedsiębiorców, konsultantów i liderów biznesu.
Piąte wydanie książki koncentruje się na marketingu i sprzedaży w Chinach. Oprócz kompleksowego przeglądu marketingu, tekst zawiera również studia przypadków i wskazówki dotyczące zwiększenia sprzedaży. Przedstawia najlepsze praktyki w zakresie marketingu w Chinach. Xiang Qing Deng Qing Zai, 5 edycja marketingu pomoże Ci podjąć właściwe decyzje dla Twojego biznesu.
Valarie Zeithaml
Piąte wydanie książki Valarie Zeithaml o marketingu jest dostępne online za darmo. Książka posiada obszerny rekord katalogowy w British Library i jest niezbędnym tekstem dla studentów i profesjonalistów studiujących marketing. Książka omawia trzy kluczowe strategie marketingu. Zawiera również studia przypadków i przykłady rzeczywistych problemów marketingowych. Książka jest dostępna bezpłatnie dla osób, które zarejestrują się w British Library.
Podobne tematy