Firmy obsługujące karty kredytowe nie mogą prowadzić marketingu wśród studentów, gdy TILA tego zabrania

Jeśli jesteś studentem, możesz się zastanawiać, czy firmy wydające karty kredytowe mogą prowadzić do Ciebie marketing. Jeśli tak jest, nie jesteś sam. Tysiące studentów jest dotkniętych tym nowym prawem. Oto dlaczego nie powinieneś akceptować marketingu od firm kart kredytowych, gdy tila tego zabrania. Ale co możesz zrobić, jeśli tila zabrania twojego marketingu? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć.

tila zabrania firmom oferującym karty kredytowe prowadzenia marketingu wśród studentów

Zgodnie z TILA firmy oferujące karty kredytowe nie mogą prowadzić marketingu wśród studentów i niedawnych absolwentów. Nie mogą dawać darmowych prezentów, nagabywać do składania wniosków ani zabiegać o kartę na terenie kampusu. Mogą jednak nadal oferować dobra niematerialne, takie jak bony upominkowe. Dobrym pomysłem jest włączenie edukacji na temat kredytów i zadłużenia do programu kampusu. Ponadto, księgarnie nie powinny dołączać wniosków o wydanie karty kredytowej do sprzedawanych książek.

Ustawa TILA została uchwalona w 1968 roku i była poddawana różnym poprawkom. Określa ona zasady i przepisy obowiązujące kredytodawców, w tym firmy obsługujące karty kredytowe, przy udzielaniu kredytów konsumentom. Wprowadzona w życie poprzez Regulację Z, TILA ułatwia konsumentom zrozumienie i porównanie różnych kart kredytowych. Ustawa ta pomaga konsumentom dokonywać mądrych wyborów dotyczących ich przyszłości finansowej i chroni ich przed wprowadzającymi w błąd reklamami.

Podobne tematy