Marketing Jobs Near Me

Jeśli szukasz pracy w marketingu w pobliżu mnie, to trafiłeś we właściwe miejsce. Ten artykuł wyjaśni opis pracy dla specjalisty ds. marketingu, wynagrodzenie oraz perspektywy kariery w tym zawodzie. Tutaj porozmawiamy o umiejętnościach, których potrzebujesz, aby odnieść sukces w karierze marketingowej. Jeśli nie jesteś pewien, co to jest marketing, możesz zacząć od kursu marketingu. Możesz znaleźć pracę w marketingu w pobliżu mnie w każdym rejonie kraju.

Opis stanowiska pracy w marketingu w pobliżu mnie

Dobrze napisany opis stanowiska pracy jest niezbędny do przyciągnięcia najlepszych talentów na stanowisko marketingowe. Specjaliści ds. marketingu odpowiadają za planowanie, wdrażanie i mierzenie kampanii marketingowych w celu zwiększenia zasięgu firmy i bazy potencjalnych klientów. Opis powinien przedstawiać odpowiednie kwalifikacje, obowiązki i umiejętności wymagane na danym stanowisku. Powinien również zawierać poziom stażu pracy wymagany dla danej roli oraz realistyczny budżet wynagrodzeń.

Opis pracy na stanowisku marketingowym można napisać na wiele sposobów, między innymi przeglądając przykładowe CV na podobne stanowiska. Jeśli ubiegasz się o pracę w marketingu w pobliżu Ciebie, rozważ stworzenie CV marketingowego, które podkreśli Twoje mocne strony. W zależności od stanowiska, możesz zawrzeć w nim zarówno umiejętności techniczne, jak i miękkie. Na przykład, jeśli jesteś doświadczonym content marketerem, możesz wymienić swoje silne umiejętności pisania. Podobnie, jeśli szukasz pracy w marketingu cyfrowym, możesz wymienić swoje umiejętności w zakresie analityki danych.

Wynagrodzenie dla specjalistów ds. marketingu

Marketing to lukratywna dziedzina, która oferuje stabilność zatrudnienia i ogromne możliwości. Marketing jest w sercu wszystkich firm i odgrywa ważną rolę w ich sukcesie. Wynagrodzenie dla specjalistów ds. marketingu może się znacznie różnić w zależności od stanowiska. Kierownicy marketingu mogą zarobić aż 115 750 dolarów rocznie i 55 dolarów za godzinę, według Bureau of Labor Statistics. Menedżerowie marketingu w sportach widowiskowych mogą zarobić jeszcze więcej pieniędzy. Najwyżej opłacane firmy marketingowe są wymienione przez magazyn Forbes.

Zakładając, że kandydat zna się na branży, powinien być świadomy zakresu płac dla różnych ról marketingowych. Kariera marketingowa z płaską pensją raczej nie doprowadzi do awansu zawodowego, ponieważ wynagrodzenie na tym samym poziomie może być niewystarczające dla osoby z doświadczeniem i wykształceniem. Wskazane jest także nawiązywanie kontaktów i uczestniczenie w wydarzeniach branżowych, aby zachować świeżość swoich umiejętności. Inną opcją jest samodzielne poszukiwanie pracy w marketingu.

Umiejętności wymagane w karierze marketingowej

Zrozumienie zachowań konsumentów jest ważną częścią większości stanowisk w marketingu, a studenci, którzy są zainteresowani realizacją tej ścieżki kariery, powinni rozważyć wzięcie udziału w kursach z zakresu nauk behawioralnych, psychologii lub ekonomii. Ponadto studenci, którzy potrafią skutecznie komunikować się w drugim języku, mają zdecydowaną przewagę nad konkurencją. Większość międzynarodowych korporacji wymaga obecnie od kandydatów biegłej znajomości języka obcego. Poprzez zrozumienie potrzeb klientów i ich pragnień, marketingowcy mogą tworzyć bardziej efektywne strategie biznesowe.

Marketing jest dziedziną o szybkim tempie, więc powinieneś być przygotowany do pracy w napiętych terminach. Może się zdarzyć, że projekty i priorytety zostaną Ci przydzielone w ostatniej chwili. Zdolność do adaptacji i zmiany kursu w razie potrzeby to ważna umiejętność, która pozwoli Ci odnieść sukces. Jako marketer powinieneś być również dobry w pisaniu. Ta umiejętność jest niezbędna w wielu dziedzinach marketingu i przyniesie Ci wiele korzyści w Twojej pracy. Oprócz pisania powinieneś mieć solidne pojęcie o marketingu cyfrowym, który staje się coraz ważniejszy.

Perspektywy zawodowe dla specjalistów ds. marketingu

Perspektywy zawodowe dla specjalistów ds. marketingu pozostają dobre, a prognozy zatrudnienia wskazują na 10-procentowy wzrost w ciągu następnej dekady. Oczekuje się również, że wiele miejsc pracy rozszerzy się ze względu na wykorzystanie Internetu do kampanii promocyjnych. Firmy medialne będą również potrzebowały więcej menedżerów ds. reklamy i marketingu. W rezultacie mediana wynagrodzenia dla specjalistów ds. marketingu wynosi około 100 800 USD. Chociaż jest to stosunkowo skromny wzrost, jest on wyższy niż mediana dla wszystkich innych zawodów.

Perspektywy dla miejsc pracy w marketingu poprawiły się od początku 2020 roku, kiedy groziła „wielka recesja” i spowolnienie wzrostu gospodarczego. W rzeczywistości raport LinkedIn pokazuje, że całkowita liczba miejsc pracy w marketingu wzrośnie o 63% w pierwszej połowie roku 2021. W tym 17 000 miejsc pracy zdalnej. W kolejnych latach, według LinkedIn, będzie średnio 381 000 stanowisk w marketingu. Oznacza to, że rynek pracy pozostanie stabilny dla marketingowców, ponieważ gospodarka się poprawia.

Podobne tematy