Jeśli myślałeś o kontynuowaniu kariery w marketingu, możesz zastanawiać się: „czy to dobry kierunek studiów?”. Istnieje kilka korzyści z wyboru tego kierunku, a wiele ścieżek kariery otwiera się po ukończeniu studiów. Jednak zanim podejmiesz decyzję, ważne jest, aby zrozumieć specyficzne wymagania kierunku marketingowego i co się z tym wiąże. Studia marketingowe są również kosztowne, więc ważne jest, aby rozważyć swoje finanse przed wyborem tego kierunku.
Korzyści płynące z ukończenia studiów na kierunku marketing
Zdobycie dyplomu z marketingu przygotuje Cię do kariery w wielu dziedzinach. Jako jeden z najbardziej popularnych stopni w kraju, można oczekiwać, aby znaleźć sztywne konkurencji na rynku pracy. Ale, pomimo konkurencji, stopień marketingu jest doskonałym wyborem, ponieważ przygotuje Cię do skutecznego marketingu siebie i swoich umiejętności podczas ubiegania się o pracę. Oto niektóre z zalet dyplomu z marketingu.
Mobilność kariery. Stopień marketingu online pozwala łatwo dostosować się do różnych dziedzin. Jeśli zdecydujesz się zmienić ostrość swojej kariery później, nadal możesz łatwo przejść do nowej klasyfikacji marketingowej. Może to być zaletą dla tych, którzy są w procesie podejmowania decyzji, co zrobić ze swoim stopniem. Stopień marketingu jest inwestycją w swoją przyszłość. Jednak korzyści z zarabiania stopnia marketingowego są liczne.
Wymagania dotyczące kierunku marketingowego
Zanim będziesz mógł zapisać się do programu jako kierunek marketingowy, musisz spełnić pewne wymagania edukacyjne. Musisz wziąć co najmniej trzydzieści punktów w wymaganiach ogólnych edukacji, które obejmują zajęcia z biznesu, ekonomii i komunikacji. Ponadto, musisz wziąć kilka klas związanych z marketingiem, takich jak globalny marketing, marketing cyfrowy, analityka klienta i strategia marki. Po ukończeniu tych kursów możesz być gotowy do kontynuowania MBA lub rozpoczęcia kariery w marketingu.
Major marketingu jest doskonałym wyborem dla studentów, którzy chcą zostać odnoszącymi sukcesy marketingowcami. Ten major jest doskonałą podstawą do zaawansowanych studiów, szczególnie w marketingu cyfrowym i globalnym. Absolwenci tego programu będą mieli podstawową wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne do udanej kariery, a także będą dobrze przygotowani do szkoły wyższej. Oprócz podstawowych wymagań, będziesz miał również możliwość wyboru kursów obieralnych w biznesie / ekonomii, zachowaniach konsumenckich i analityce. Ponadto, zdobędziesz doświadczenie w świecie biznesu poprzez pracę w organizacji.
Opcje kariery po ukończeniu studiów
Istnieje wiele możliwości dla absolwentów stopnia Marketing. Role marketingowe są dostępne w całym sektorze przemysłu, a wiele większych firm ma programy szkoleniowe dla absolwentów. Wiele z tych programów koncentruje się na rolach „komercyjnych” i da ci szeroki zakres doświadczeń. Inne zachęcą Cię do specjalizacji w konkretnym obszarze. Wiele programów dla absolwentów jest ogłaszanych w biurach karier i w Internecie. Jeśli właśnie ukończyłeś studia i jesteś zainteresowany zbadaniem swoich możliwości, rozważ udział w jednym z tych kursów.
Jeśli ukończyłeś studia licencjackie w zakresie marketingu, jesteś dobrze przygotowany do szerokiego zakresu miejsc pracy w tej dziedzinie. Marketing może obejmować szeroki zakres dziedzin, w tym tradycyjną reklamę, PR, projektowanie cyfrowe i optymalizację wyszukiwarek. Możesz wybrać konkretny obszar marketingu, aby się w nim specjalizować. Po ukończeniu studiów możesz rozpocząć karierę w wybranej przez siebie dziedzinie. Jeśli wolałbyś pracować z konkretną bazą klientów, marketing może być dobrym wyborem.
Koszt stopnia marketingowego
Koszt stopnia marketingowego nie jest taki sam w różnych programach. Czesne będzie się różnić w zależności od szkoły, do której uczęszczasz, lokalizacji, rankingu i jeśli jesteś kandydatem z poza stanu. Jednak twój plan finansowy powinien uwzględniać wszystkie wydatki, w tym koszty utrzymania. Stopień marketingu może pomóc Ci włamać się do szerokiej gamy karier i może być korzystne dla wielu osób. Poniżej wymieniono kilka wskazówek, które pomogą Ci zmniejszyć koszty stopnia marketingowego.
W zależności od szkoły, którą wybierzesz, stopień licencjata może kosztować od 42 000 do 152 000 dolarów. Średni koszt uczęszczania do czteroletniego college’u publicznego wynosi 10 560 USD rocznie, podczas gdy studenci spoza stanu płacą znacznie ponad 27 000 USD rocznie. Prywatne uczelnie mają jeszcze wyższe stawki czesnego. Niemniej jednak, jeśli masz czas i pieniądze, aby zapłacić za stopień marketingu, program online może zaoszczędzić znaczne pieniądze.
Podobne tematy