Media społecznościowe nie są jedynym sposobem na marketing. Poza tym, organiczne treści generowane przez platformy social media są bardzo krótkotrwałe, w porównaniu do treści, które możesz tworzyć i publikować na blogach i platformach wyszukiwarek. Co więcej, publiczność mediów społecznościowych nie jest Twoja. Musisz zainwestować więcej czasu, aby osiągnąć mniejsze rezultaty. Co więcej, korzystanie z mediów społecznościowych może w rzeczywistości zaszkodzić Twojemu zdrowiu psychicznemu. W tym artykule podkreślę kilka alternatyw dla marketingu w mediach społecznościowych.
Alternatywy dla mediów społecznościowych
Pomimo rosnących kosztów i kwestii etycznych związanych z mediami społecznościowymi, firmy wciąż mogą skorzystać ze znalezienia alternatywnych dróg marketingowych. Jednym ze sposobów, aby to osiągnąć jest użycie alternatywnych platform mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram i Facebook. To może dać twojej marce unikalny i oryginalny głos. Jednak znalezienie odpowiednich platform mediów społecznościowych dla Twojej firmy nie zawsze jest łatwe. Kluczowe jest rozważenie zalet i wad każdej platformy, aby znaleźć najlepszą dla swojej firmy.
Jeśli Twoja publiczność jest przede wszystkim młoda i obeznana z technologią, możesz rozważyć VSCO lub inne platformy do dzielenia się zdjęciami. Te strony oferują szeroki zakres narzędzi do edycji zdjęć i są idealne do eksperymentowania z różnymi technikami edycji zdjęć. Jeśli Twoja marka skupia się na opowiadaniu historii, Steller może być właściwą opcją. Ta strona zawiera również rynek, na którym twórcy mogą sprzedawać swoje produkty i łączyć się z innymi markami. Alternatywy dla mediów społecznościowych do marketingu, takie jak te, zapewnią Ci więcej możliwości łączenia się z docelową publicznością.
Koszt
Media społecznościowe mogą być drogie. Koszt pakietów marketingowych w mediach społecznościowych waha się od 1 000 do 20 000 dolarów. Jednakże, jeśli prowadzisz firmę, która jest już ustalona, może to być więcej niż chcesz wydać. Agencja marketingu mediów społecznościowych może zająć się zarządzaniem danymi i treścią dla Ciebie. Pomaga również w pełni wykorzystać budżet marketingowy, zapewniając najlepsze wyniki. Będziesz jednak musiał wydać trochę pieniędzy na narzędzia automatyzacji marketingu, aby skutecznie działały dla Ciebie.
Usługi marketingowe w mediach społecznościowych nie są darmowe. Niektóre z nich wymagają outsourcowanego menedżera reklam i pieniędzy na ich prowadzenie. Im więcej sieci społecznościowych wykorzystuje Twoja firma, tym droższa jest usługa. Jeśli zdecydujesz się zatrudnić wewnętrznego menedżera mediów społecznościowych, koszt jest bardziej przystępny. Jednak jeśli chcesz dotrzeć do większej grupy odbiorców, będziesz musiał zwiększyć swój budżet reklamowy. W większości przypadków promocja w mediach społecznościowych może kosztować od 4 000 do 7 000 dolarów.
Zaangażowanie czasowe
Jeśli czytałeś Groundswell, książkę o potędze mediów społecznościowych, lub śledziłeś niektóre z wielu blogów o mediach społecznościowych, wiesz, że marketing na tych kanałach jest zobowiązaniem. Wiele firm zanurzyć palec w mediach społecznościowych, ale jeśli wyniki nie są natychmiastowe, oni odejść. Kluczem do zaangażowania w mediach społecznościowych jest budowanie zaufania z konsumentami. Konsumenci chcą wiedzieć, że marka jest aktywna i szczera. Kiedy udowodnisz swoje zaangażowanie poprzez konsekwentne działania, odwzajemnią się swoim czasem.
Zasięg
Podczas gdy używanie Facebooka lub Twittera do reklamowania się może zwiększyć świadomość marki, używanie innych platform do zwiększenia zasięgu może zwiększyć świadomość marki i generować leady. Serwisy społecznościowe, takie jak Facebook i Twitter, pozwalają użytkownikom łączyć się i dzielić treścią i pomysłami. Tworząc konto w mediach społecznościowych dla swojej firmy, można dotrzeć do milionów użytkowników natychmiast. Platformy te pozwalają również na interakcję z klientami i ustanowienie statusu eksperta w swojej dziedzinie. Oto korzyści wynikające z korzystania z mediów społecznościowych:
Zasięg w mediach społecznościowych jest doskonałą metryką do pomiaru poszczególnych postów. Zasięg może również pomóc Ci zidentyfikować demografię Twoich zwolenników online i ocenić ich zainteresowanie Twoimi produktami lub usługami. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o zasięgu mediów społecznościowych. Następnie, zastosuj to do swoich działań marketingowych. W końcu duża liczba zwolenników oznacza większą potencjalną sprzedaż dla Twojej marki. Zasięg to skuteczny sposób na zmierzenie zasięgu Twojej firmy w sieci. Istnieje wiele różnych sposobów na śledzenie zasięgu twoich postów.
Podobne tematy